Alla hjärtans dag♥

 
 
     
 
 
     
 
 
Igår var det ju alla hjärtans dag och även om många tycker att det är en överhypead dag så tycker jag det är kul och mysigt att alla visar lite extra mycket kärlek till varandra. Jag och Fredrik hade bokat bord på RestaurangCG och åt en supergod trerättersmiddag där bestående av Chark, oxfilé och potatisgratäng och passionsfrukt cheescake med mango sorbet till efterrätt. Gick förbi statsparken efter middagen där de hade pyntat med fina hjärtan dagen till ära och var tvungen att ta några bilder
 
Så tacksam att jag fick spendera min andra alla hjärtans dag med min älskling, var först planerat att han skulle vara borta i göteborg med exjobbet, men de sköt på det en vecka som tur var.
Förra året så bjöd Fredrik hem mig till sig och lagade middag åt oss och sen var vi på bio och såg La La Land. En svårslagen alla hjärtans dag. Började inse att han kanske var the one for me på den underbara dejten. Sjukt att vi snart redan varit ett par i ett år!♥ Älskar dig mer för varje dag som går min älskling♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!