En ledig torsdag

 
Hej på er! Har inte haft några föreläsningar idag, vilket har varit så skönt! Passade på att ta sovmorgon och göra extra god frukost bestående av soyghurt med bär och granola, fröknäcke med avocado och grönt te. Satte mig och åt framför ett avsnitt av Once upon a time. Perfekt serie att slötitta på. Lite sjukt att jag snart sett klart alla 6 säsongerna nu, typ bara 8 avsnitt kvar.
 
Efter frukosten blev det att städa lite i lägenheten och sen bytte jag om till träningskläder för att gå till gymmet. Varit halv förkyld hur länge som helst så har inte kunnat träna på flera veckor så fick bli ett lätt pass med crosstrainer, gå i uppförsbacke, trappmaskin och sen magstyrka och stretch. Skönt att vara tillbaka nu iallafall.
 
Nu ska jag redigera lite bilder och leta på något att äta. Fredrik är och tränar och ska äta middag med några kompisar sen så kommer nog inte orka laga något avancerat. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!