Första februari

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
      
 
 
      
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hade världens bästa födelsedag i torsdags som började med att Fredrik väckte mig med sång, tårta och paket♥ Fick b.la. ett sällskapsspel som heter Ticket to ride som jag hade önskat mig. Några timmar senare blev jag upphämtad av Linnea och Sofia och vi åkte in till stan för att promenera. Eftersom vi endast hade ett övningspass på schemat som man lika gärna kan jobba med hemifrån så passade vi på att vara lediga. Valde verkligen rätt dag då solen lyste och himlen var helt blå. Supermysigt att de har plogat upp vägar på isen och att man får låna sparkar gratis. Tillslut började vi bli kalla och hungriga så då blev det att sparka tillbaka och gå till Friends för att äta lunch. De har väldigt god salladsbuffé, men det bästa är att det finns en liten tårtbuffé.
 
Dagen fortsatte bli bättre och bättre och efter lunchen var det dax för spa på Clarion. Bastade, badade i den varma poolen, åt frukt, hade fotbad och bara tog det lugnt. Hur skönt och avslappnande som helst. Hade nästan kunnat somna efter någon timme där. Så najs att vi var helt ensamma där i början och sen var det bara 4 andra där när vi gick.
 
Efter att ha badat så mycket att vi fått russin fingrar så åkte vi hemåt igen och jag tackade tjejerna för en supermysig dag. Väl hemma blev det att byta om för att åka och äta middag med Fredrik på min nya favorit restaurang Taverna Gusto. Var lika gott som sist och vi beställde in friterad mozzarella och en charkbricka till förrätt som var den godaste någonsin! Älskar att pröva ny god mat med min älskling♥
Tack till alla som grattat mig också, hade en grym 21årsdag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!