On our way

       
 
I torsdags åkte jag och Fredrik till Mall och Scandinavia. Var på plats strax efter öppning och hann gå i 3 butiker innan vi blev hungriga och satte oss på Indian garden för att äta lunch. Var väldigt länge sen jag åt indisk mat så var fantastiskt gott! Sen när vi ätit klart anslöt även Fredriks brorsa och vi gick i ytterligare 4 butiker, sen var klockan plötsligt halv 4. Vet inte vart tiden försvann? Åkte till centralen för att köpa det sista på min lista och slutade med att jag fick med mig en del saker hem. Bok, bikini, shorts och laddare var det jag tänkt, men sen fick även 2 blusar, en bh, en badhandduk, samt även en tygpåse att ha till stranden följa med. 
 
Spenderade kvällen med att packa inför resan och umgås med mamma. Hon hade grillat och lagat väldigt god middag som vi åt tillsammans och sen kollade vi på film och åt vattenmelon.
 
       
 
       
 
Vaknade upp på midsommar och packade det sista och åkte med mamma till Farsta för att få hjälp med en wifidosa som inte fungerade, men Teliabutiken var såklart stängd. Fick iallafall med mig en aftersun och en påse lakrits till resan. Sen var det bara att åka till jobbet för att köra ett långpass. Var schemalagd från 15-22:30 men blev inkallad tidigare så var på plats 13:50, var som tur väldigt lugnt på kvällen så kunde även sluta en timme innan stängning. Då kom Fredrik och hämtade upp mig och väskan för att åka hem till honom. Han var så gullig och hade sparat en tallrik med västerbottenostpaj som jag älskar och handskalat massa räkor och lagt på annat gott! Så fick lite midsommarkänsla ändå♥
 
       
 
 
       
 
Fick 4 timmar sömn innan klockan ringde och det var dax att åka till Arlanda 04:30. Lagom trötta satte vi oss i SAS loungen och åt frukost i väntan på boardingen. Fredriks pappa reser mycket med jobbet så var skönt att få ha priority och slippa massa köer, annars hade vi fått åka tidigare och fått ännu mindre sömn...
Väl uppe i luften slog planet om till svenska flaggans färger och det serverades en andra frukost. Jag har suttit och lyssnat på musik, läst bloggar och skrivit två egna inlägg så har lyckats fördriva tiden rätt bra. Hoppas att det börjar bli dax för landning nu snart dock. Är taggad på att få lägga mig i solstol och sova i värmen. Vi hörs i Spanien nästa gång. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!