Highlights

Hej på er! Äntligen fredag och helg. Sitter på jobbet och väntar på att Fredrik ska komma och hämta upp mig för att åka ut till landet. Blev aldrig av att vi åkte dit förra sommaren då jag jobbade så oregelbundet och sommaren innan det vart det bara ett dygn på Gräddö, så nu ska det bli jättemysigt att få spendera en hel helg där!♥ Helt klart veckans höjdpunkt, men tänkte dela med mig av andra roliga saker som redan hänt i veckan:
 
           
 
♥ Hade AW med praktikanterna och sommarjobbarna på In3prenör i onsdags. En som var på semester, men annars var vi 4 från min utbildning på plats. Kul att det är så många från Luleå som jobbar här! Alla jobbar på olika byggen så var roligt och höra hur det går för dem och vad de får göra. Vi var och åt på Da Luigi som jag och Fredrik testade för nån vecka sen och det var lika gott denna gången!
 
 
♥ Är så härligt att det varit fint väder nu senaste 2 dagarna och att det ska bli 26 grader i helgen! Skönt att man får vara ute på bygget en del om dagarna och få njuta av den också.
 
♥ Jag och Fredrik har fått låna gymkort på Sats av hans föräldrar, så nu har vi 4 veckor på oss att testa så många gym som möjligt i Stockholm. Sen har jag ett Sommarkort på mammas gym i Skarpnäck så har ett stort utbud och välja på nu. Varit på Sats i telefonplan, vällingby och slakthusområdet än så länge. Känns väldigt kul att ha fått in träning som rutin igen och jag märker direkt att jag blir så mycket piggare av att gå o gymma efter jobbet än att gå hem och lägga mig i soffan.
 
           
 
♥Älskar ju mönster på kläder och väskor och tycker att man blir så glad av det. Imorse insåg jag dock att det kanske var lite väl mycket att matcha 3 helt olika mönster med varandra haha.
 
♥ Har som tradition på jobbet att gå ut och äta lunch på fredagar, så idag blev det Hallumiburgare på Svenska hamburgerköket som var riktigt god.
 
           
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!