Mobilbilder

          
 
När flyget till Luleå blev inställt på väg hem från Milano så tog jag beslutet att stanna i Stockholm och fick en ledig fredag tillsammans med Johanna. Vi bestämde oss för att ta en promenad och fikade på Delselius bageri.
 
          
 
 
Fredrik kom till Stockholm på fredag kväll och vi hängde i hässelby tills lördag kväll då vi hade bestämt att äta middag på Urban Deli på Södermalm. Precis när vi kommer fram dit får vi ett samtal från en mäklare vars lägenhet vi är intresserade av, men inte haft möjlighet att kolla på under den planerade visningen. Hon säger att vi kan komma och kolla på lägenheten nu direkt så vi skyndar oss till andra sidan söder för att kolla på den här fina nybyggda 2an. Vi båda fick en superbra känsla direkt när vi kom in i lägenheten och eftersom det var accepterat pris kunde vi säga att vi ville ha den direkt! :D ♥
 
        
 
        
 
Sen gick vi och hittade lite mat och blev en snabbare middag än tänkt i form av pasta på Vapiano. För efter det skulle vi nämligen möta upp Anna och hennes klasskompisar för att gå på Swedish house mafia konsert! Riktigt kul och såklart spelade de alla deras bästa låtar.
 
 
        
 
 
 
          
 
Sen var det dax att flyga hem till Luleå efter att ha varit borta i totalt 3 veckor. Var tillbaka till vardagslivet och plugg igen. En kväll hade jag, Linnea och Sofia Game of Thrones mys med popcorn och morotskaka.
 
          
 
           
 
På fredagen var vi ett gäng hemma hos Mathilda och grillade och sen blev det förfest hemma hos mig innan vi gick ut på Stuk.

           
 
En glass i solen en fredag när grupparbetet äntligen började bli klart. Sen efter lunch satte jag mig på flyget hem till Stockholm för att fira pappas födelsedag som jag redan bloggat om.
 
           
 
           
 
           
 
På lördagen hade jag och Fredrik en riktigt chilldag i hässelby och åt en sen frukost i solen innan vi gav oss ut på långpromenad. Gick hela 1 mil och var förbi Gåseborg och kollade på ruiner från vikingatiden som ligger där. Hade glömt solglasögon så fick låna ett par som såg väldigt roliga ut på mig.
 
           
 
          
 
På kvällen grillade vi massa gott och kollade på Eurovision. Är så taggad på att kunna grilla på vår balkong i nya lägenheten sen när vi flyttat in!♥
 
          
 
          
 
Blev våfflor till frukost innan båda var tvungna att lämna Stockholm igen.
 
          
 
Sista veckan i skolan bestod såklart av massor av plugg, men hann med en myskväll med Linnea och Sofia med pizza och passade på att köra lite av mina saker som ska vara kvar i Luleå till Sofias föråd.
 
           
 
På fredagen var alla presentationer gjorda och inlämningar klara och vi firade att vi var klara med 3an med en liten klassfest hemma hos Johanna och Alice. Beställde dit typ 15 pizzor och körde singstar och satt och snackade hela gänget. Jag och Linnea åkte in till stan vid 12tiden för att dansa på nya Holy Cow som är ett nytt dansställe och restaurang som de slagit ihop med CG baren och sportbaren AllStar. Låter väldigt skumt, men är mycket bättre nu än innan iallafall, haha.
 
           
 
           
 
Sen var det bara för mig att försöka packa ihop hela lägenheten på 4 dagar och sälja de sista möblerna som inte skulle med i flytten. Man fattar inte hur mycket saker man har förän man börjar tömma alla lådor och garderober... haha. Det på bilden nedan är bara saker som skulle vara kvar i Luleå och tas med till Sofias föråd. Sen på tisdagen flög jag hem till Stockholm för att börja sommarlovet!♥
 
           
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!