Fika med syster

 
 
 
Hej på er! Fredag eftermiddag och snart får man ta helg <3 Varit riktigt trött hela veckan och imorse var det extra svårt att gå upp när klockan ringde. Konstigt då jag först vaknade kl 03 imorse och trodde att jag skulle gå upp och faktiskt var rätt pigg.. Somnade såklart om när jag såg att det var 2,5h kvar. Men imorgon ska det bli väldigt skönt att sova ut! Imorgon står också Enskede marknad på schemat och jag och Fredrik ska gå på den på förmiddagen och äta lunch hos pappa. Sen kommer Fredriks föräldrar hem till oss och ska hjälpa till att sätta upp vår kökslampa och på kvällen ska vi bjuda dem på middag som en sen födelsedagspresent. Söndagen är helt oplanerad för att hinna ta det lugnt.
 
Tänkte passa på att dela med mig av 3 bilder från igår när jag och Olivia var och fikade på Mahalo efter jobbet och satt på deras mysiga bakgård. Jag åt en grön smoothiebowl och hon kokosyoghurt och så delade vi på en dadelboll. Väldigt lyxigt att nu bo i samma stad och kunna göra sånna här spontana saker tillsammans. Efter fikan promenerade vi mot mig och sen behövde båda ta sig hem och äta middag. 
 
Hoppas ni får en trevlig helg! Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!