September

Hej på er! Hoppas att allt är bra, jag har lite bilder från september där vi hann vara på standup, äta många goda middagar och vara på 25 årsfest bland annat.

Hade en fredagkväll hemma med sushi och chips framför en ny serie.

Jag och Fredrik var på Scala teatern och såg David Sundins show

Åt lunch med pappa på Falafelbaren

Elin och Daniel var på besök i Stockholm och vi åt middag på Tabbouli och sen blev det shuffelboard på biljardhallen

Söndagen blev det en lugn start med god frukost hemma och vi hade visning sen på eftermiddagen av vår lägenhet så då gick vi och kollade på en potentiell lägenhet för oss samtidigt.

Blev en härlig kvällspromenad efter jobbet för att passa på att samla lite solljus

Var på Grönan med Bella, Julia och Johanna och kollad på Hov1

Vi var på skaldjursbuffé med Fredriks släkt

På kvällen överraskade vi Bella med en 25 årsfest

Överraskningsbröllop i Luleå

Hej på er! Här kommer lite bilder från sista dagarna i augusti och första dagarna i september.

Olivia var på besök i Stockholm så hon jag, mamma och Fredrik tog en promenad på söder och åt på Falloumi.

Jag och Fredrik städade lägenheten och köpte blommor inför fotografering av lägenheten. Lagade även en god burrata pasta

På måndagen jobbade från ett café nära lägenheten på förmiddagen och sen på eftermiddagen kom fotografen för att ta bilder till vår försäljningsannons

Lunchade med Julia på Dr Mat

På onsdagen blev det Aw med Ellen på Bananas

1a September spelade Vargas och Lagola på Gröna Lund så mötte upp Fredik och 2 av hans kompisar för att äta middag på Bap innan vi promenerade till Djurgården för att se konserten.

Till helgen åkte vi upp till Luleå för att gå på en 30 årsfest för Fredriks kompis, men hann även träffa Sofia och Linnea på en lunch och catcha up. Kändes lite konstigt att vara tillbaka efter över 1,5 år och känna att det så länge sen jag bodde där samtidigt som allt var sig likt.
Sen fick vi skynda oss att göra oss ordning till festen och ta bussen ut till Sunderbyn där den skulle hållas. Bussen var självklart lite sen och vi hittade inte helt, men tänkte gör väl inget att komma 10 min efter utsatt tid... Men vi kommer då fram till festen som egentligen är ett överraskningsbröllop där vigseln redan startat. Så blir ju lagom chockade och kände oss nästan lite lurade haha. Men blev en väldigt kul kväll med god middag, tävlingar och dans.

På söndagen blev det långfrukost på hotellet innan vi packade ihop för att åka hemåt.

En helg på Timmrarö

Hej på er! Här kommer ett gäng bilder från sista helgen i Augusti. Vi var inbjudna att fira Viktors 30-årsdag på hans landställe på Stora Timmrarö. Vi åkte ut på fredagkvällen till Dyviks marina där vi fortsatte med båt till ön och stannade till söndag. Blev en riktigt trevlig helg med bad både nattid och dagtid, sällskapsspel och gott att dricka och äta.

Gotlands bröllop

Hej på er! I slutet av agusti var vi inbjudna till Bröllop på Gotland där Fredriks kusin Maria gifte sig med sin Alexander. Hade varit sjuk under veckan men började som tur var känna mig lite bättre lagom till torsdag morgon när vi skulle ta båten till Visby.
Utöver bröllopet hann vi även utforska Visby och åka till Tofta Strand för att bada och sola lite, så var som en förlängning av vår semester fast vi egentligen hunnit jobba 2 veckor.

Vårt fina AirBnB som låg 1 km utanför ringmuren i Visby

Strosade runt i Visby stad och åt middag på G:a Masters

Sen avslutade vi kvällen med spel och snacks på vår veranda

På fredagen tog vi sovmorgon och på eftermiddagen åkte vi till Tofta för lite strandhäng

Redo för välkomstmiddagen på Brödernas

På lördagen var det dax för bröllopet i St Clemens kyrkoruin inne i Visby, sen åkte hela sällskapet vidare till Hotel Stelor för bröllopsfest

Var ett trött gäng som skulle ta båten tillbaka till Stockholm på söndagen, men vi orkade ändå avsluta med varsin glass ifrån glassmagasinet efter vi checkat ut och åkte hem.

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!