falun

Nåra efterlängtade bilder från falun




min och Stephanies hamburgare från hemkunsskapen

min säng första dagen.

våra muffins som vann för de snyggaste muffinsen

 
mina ler figurer och avbildningen av djuret från bildpasset

min bil jag gjorde på slöjden och gav till Anna i 41 års present

Jag, Calle och Stephanie åkte längdfärdsskidor och Calle håller på att rammla

innan No lektionen var alla jätte trötta

utsikt från hoppbacken från utepasset

alla var i vårat rum

Hamdi, Ikram och evelina på träslöjden

En fin bild på Cicci och Natasha hemma hos mig


LOVE FROM EMII!!


Kommentarer
julia

Jätte söta bilder ;)

Hoppas du får en super bra påsk! Någon gång måste vi bada vid sandsborg,typ ngn fredag :)<3

SVAR: Haha,okej,+ 21 dagar ;)

2010-04-02 20:35:49
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!