nu blir det Svenska plugg :(

Är ensam hemma, ett mirakel :P Pappa och Olivia är på träning och Anna och My är och kollar när Isa spelar trummor. Så jag är helt ensam hemma och det tänkte jag fira igenom att plugga svenska :P . Aja måste göra en läsförståelse om bortbytingen sjukt tråkig. Aja har varit och tränat som vanligt och bröt nästan nacken när jag skulle göra volt (Vägra mitt i hoppet så det blev en hög kullebytta från ca 2,5 meters höjd, sträckte nog jumsken (stavning) Men det är nästan över nu) Ha det bra //Emelie

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!