i thailand

ar i thailand nu och kan nu , som ni ser bara skriva med det engelska alfabetet sa nu har ni lite att klura pa :) .

har det super bra och har varit pa snorklingstur igar , sag massor av roliga fiskar och hittade massor av snackor. Badar varje dag och driker shakes ca 2 gr om dagen ( is dricka, som slush, med mixade frukter) har kopt solbrillor fran D&B och ett par orhangen. Saknar alla er dar hemma, men inte sverige, har hort att det ar jatte kallt, hihi har ar det 32 grader i luften och 27 grader i vattnet. Ska nu ga och shoppa lite, klockan ar nu tjugo i tio har och har precis atit middag, imorgon blir det thaimassage for min del de andra tog sin idag men jag har traffat Alice , for er som inte vet vem det ar sa gick vi i samma klass forut,vi har badat, shopat, atit lunch och byggt en eleftant i sanden tillsammans.

min kamera har tyvar lagt av, nagot objektiv fel. Sa jag snor pappa och mys bilder sen, hoppas alla har ett lika bra hostlov som jag manga soliga kramar fran thailand!!

Kommentarer
Julia

gaaaaaaaaash, vill också komma till dej♥ här e det kallt och regnint, saknar dej. kul att du träffa alice också. köp ett par brillor till mej med :) puss

2010-11-05 20:04:21
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!