äntligen...

...har jag fått tillbaka min kamera och firar det med att lägga in nya bilder på bloggen :) så här kommer det jag fotat under den närmsta tiden:


från min kusins födelsedag han (Elias) fick en stor drake som kunde gå och hans lilla syster Junie fick en Happy Meal och var ännu gladare än sin bror som fick presenter , :D skratt.


litet montage jag gjorde av hans presenter, :)


saft och några av alla hundra hembakta kakor dom bjöd på

bild på mig

ny köptmaskara


köpte även denna kofta från b:young för 150kr

och den här t-shirten för 100kr

ha det gött

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!