I try!

sitter här och "Spelar" gitarr, försöker spela kanske man ska säga :P . Vill så gjärna kunna låten broken strings för den är så sjukt bra. Men ärligt talat så sjunger jag några hundra gånger bättre än vad jag spelar gitarr, och jag kan inte säga att jag sjunger särkilt bra så ni kan ju fatta hur bra det går för mig just nu!

Kan tyvärr inte alla akorden i låten, nån som vet hur man gör ett F ? Man ska tydligen kunna skruva på sina fingrar hur som helst för att lyckas med det! AA okej ni fattar det går INTE bra.  Men ni ska få den sjukt braiga låten, så som jag vill att det ska låta ;) .



James Morrison o Nelly Furtado - Broken strings



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!