Tog fram saxen nu igen då...

Vet inte vad det är med mig just nu men allt ska tydligen vara kortkort. Så därför har jag nu klippt av allt jag äger och har... Först naglarna från 2 cm till 1 cm, och nu håret från 40 cm till 10 cm


Näää skoja har bara klippt luggen ;) men den är iag så kort den kan bli (utan att det ser konstigt ut då) . Slänger in en liten bild till er. Olivia har stuckit på tjejmiddag så jag o mamma ska ha lite lördags mys själva, käka kycklingwok, massa godis o se på film :) . Fast vi får väl se hur det blir med det där "Massa" eftersom jag har varit mätt hela dagen sen igår... och har inte käkat middag än. Haha kommer bli en boll snart. Är inte det tack vare träningen då, älskar er grupp 23, å er andra också kramisar <3






haha ni får se den "braiga" sidan, måste slinga luggen eftersom halva är blond o halva mörk... Ni får bara se den blonda ;)

Vet inte varför men känner mig som en Linnea i lugg... kanske ska ta o byta namn, vem vet.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!