tofflor

har mina nya tofflor på fötterna nu och sitter och tänker om jag ska duscha eller vara lat och titta på tv... Får se, ska in till farsta idag och byta lite julklppar idag och fynda lite på mellandagsrean :) men antar att allt snyggt i min storlek är väl slut...

sen ska jag träffa Julia får se om jag möter henne i stan eller om vi ses hemma hos någon. Känns lite sorgligt ändå att jag inte kommer träffa alla kompisar på 3 veckor sen, 4 till och med eftersom jag iunte sett alla sen förra onsdagen! gonna miss U guys! puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!