Fullt upp

Känns som som jag har aldrig har tid för något nu för tiden! Typ tränar och gör läxor och ändå är jag skit stressad i skolan :(. Idag Hade jag as mycket tid för att blogga men så när jag kommer hem till pappa så fungerar internet inte! kunde inte ansluta med mobilen heller så är något fel på modemet... Får hoppas att det löser sig tills imorgon då jag ska dit igen :) Ska ta med kameran hem till pappa nästa vecka också så då får ni många fina bilder på Tussi och Vanilla + många andra personer/saker ;). Sen iaf så åkte jag och fixade ett pass. Gud vad hemsk jag såg ut på bilden :( !! Fick ta om 2 gånger för att jag lyckades blunda precis när fotot togs. Duktig man är asså. Nu ska jag skriva lite på en svenska text puss ♥



Bild tagen igår

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!