Popcorn :)

Yes jag är äntligen klar!! Suttit med franskan och övat gramatik och skrivit på mitt franska steg 15 i 1 och en halv timme nu! och är äntligen klar :D . Så himla skönt att ha det gjort, nu är jag super trött men ska först fira med lite popcorn innan jag går och lägger mig eftersom det är sista kvällen med pappa.

Imorgon åker jag till mamma och direkt till Gästrikland och mormor :) Var aslänge sen jag träffa mormor! Hon har lovat att göra min favvopaj - Citron och marängpaj!! bästa ever! kisses <3

jättepopcorn :P (olivias hand ;) )

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!