Fruktsallad och A walk to remeber





Har ätit lite fruktsallad och sett en jättesorglig film så tårarna bara rann. Brukar aldrig gråta när jag ser filmer - vilket några av mina kompisar vet, brukar skämta bort och skratta istället. Men idag var jag så trött så satte mig verkligen in i filmen. Kommer inte ihåg filmens titel men handlade om en gangster kille som blev kär i en tjej med cancer, fast det vet han inte förän hon också blir kär i honom... Man måste se filmen för att fatta - Är iaf ett filmtips på en film jag inte vet vad den heter ;)
Har grymt ont i huvudet nu, antagligen för att jag är trött och har gråtit, hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu på lovet! Imorgon ska jag sova länge! Eller försöka åtminstonde, Godnatt

uppdatering, filmen heter "A walk to remeber" och är värd att se! Tror den ligger på någon filmlista på filmer som borde ses, tillsammans med bl.a Titanic.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!