Älskar er!

haft en superkul eftermiddag börja med att julia ringde och sa att hon skulle komma över och hon tog tunnelbanan så skulle gå och möta henne. Men så var hon inte där så jag gick tillbaka och då står Emma, Frida och hon i trappen med ballonger, kladdkaka och en skylt där det står välkommen hem. Super gulligt. Sen har vi pratat så är med på allt som händer/ har hänt medans jag vart borta :P haha. Gjorde några konstiga dansvideos och garva när vi kolla på bilder. Måste vara borta oftare känner jag! supergulliga vänner jag har!!! Puss o kram! ♥

Nu känner jag att tröttheten börja komma ikapp så ska sova så fort jag käkat middag och städat lite. Måste sova bort jetlagen så jag inte ser ut som en zombie imorgon.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!