Bal

Efter att ha lämnat Julia Frida och Carro på tunnelbanan så börjar jag gå mot bussen. Sen börjar mobilen att ringba och jag ska tydligen vara med på niornas bal och servera. Fick lite smått panik men sprang upp till pappa och bytte till en vit t-shirt sen trampade jag iväg till skolan.
Var faktiskt riktigt kul att servera. Fick se alla niorna i deras balkläder, lyssna på roliga moteveringar om hur eleverna utmärkt sig under året m.m
Tyvärr så fick vi inte äta förän vi dukat av niornas mat och serverat deras efterätt men klarade mig iaf. Blev lite missöden under kvällen också. En servett började brinna men rektorn kastade ut tallriken genom fönstret :) och en av lärarna spillde bär på en tjej med vit klänning, stackarn. Tror nog att det gick bort ändå.
Var helt slut när jag kom hem, ont i benen och lite i ryggen, men det får man ta tycker jag. Nästa år är det våran tur, LÄNGTAR!








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!