Sunshine

Vaknade för att det var så ljust imorse, tänkte bara vänta nu lite, solen skiner ju! :) Så det gjorde inget att klockan var sju, ska vara i hammarby klockan nio så nu ska jag passa på och blogga lite ;). Jag kanske överdrev igår om att jag inte skulle kunna lyfta armarna idag, för det kan jag ju, men det drar rejält i axlarna. Idag ska jag ut på lunchen och fota något, vet inte vad än och sen så ska vi till fotografiska och prata med någon så ska passa på att kolla utställningen :). Nää nu ska jag utnyttja det fina vädret och fota lite, puss o kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!