kolakakor

Promenaden till biblioteket var helt värdelös, det stängde redan vid 5... Så mamma får gå för och lämna den på lördag ist. När Jag kom tillbaka så var Jag väldigt blöt och kände mig väldigt kreativ så klippte av ett par Jeans så nu har Jag ännu ett par shorts :) haha. Sen har Jag bakat kola snittar också som blev jättegoda. Åt själv lite för mycket smet, eller deg, vet inte vad man säger... Så nu har Jag ont i magen. Ska sova nu men imorgon så kommer iaf non-smoking generation till skolan så blir typ en heldag med dem, skönt att slippa jobba, men känns ändå lite onödigt att de kommer när de var här i sjuan. De borde ha sin föreläsning med dem som röker iastället då slipper resten drabbas! Jaja vi får se vad de har på hjärtat ( fan nu lät Jag som en gamal tant... Never mind)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!