Älskar vår!

 
 
Gårdagens middag. Grillade för första gången iår och sen fixade jag och mamma ihop mangoglass genom att mixa frystmango med grädde och florsocker. Riktigt gott!
 
Hej idag har varit en väldigt bra dag hittills. Blev rätt sent igår (satt uppe och kollade på film och letade balklänningar) så sov länge idag och när jag vakna hade mamma fixat frukost ute på altanen. Så mysigt att sitta ute i solen!
Sen har jag beställt min balklänning idag. Riktigt nöjd är jag! Den finns i inlägget under för er som inte sett den än ;).
Jag och Olivia har även varit ute och sprungit blev runt hela Skarpnäck, ca 4km. Skönt med årets första löprunda utomhus (i Sverige).
Har även hunnit med att stretcha, duscha, fika, damsuga och nu ska jag sätt mig med en idrottsuppgift som ska in i morgon. Den lär ju ta någon/några timmar, men får se om vi hinner få upp en tavla som jag fick för snart 4 månader sen :P.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!