TGIF

halsband från Lanzarote, linne från Bikbok och kofta från H&M
 
Hej jag kom nyligen hem från skolan och nu sitter jag och väntar på att yoghurten jag stälde in i frysen ska stelna. Älskar fryst yoghurt mycket godare än vanlig kyld! Godast blir det med valnötter och russin på.
 
Har haft en bra dag i skolan, hade en snubbe från HBT som står för Homo- Bi- och trans- sexuella som var här och snacka om sig själv och vi fick ställa en massa frågor som han svara på. Sen blev det Hamburgare till lunch också,Yey.
Humöret är på topp men beror nog mest på att det är fredag! Ska sticka till landet om cirka 1 timme där vi ska sova en natt. Själv hade jag helst stannat hemma eftersom jag vet att det bara kommer vara kallt, fuktigt och blåsigt, men det gick inte... Jaja 1 natt får jag väl stå ut.
Nu ska jag packa puss o kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!