Årsresumé Augusti, September, Oktober 2013

Augusti, September och Oktober gick så sjukt fort och jag har hunnit med så sjukt mycket!!! Trodde aldrig jag skulle börja i en så bra klass på gymnasiet och träffa så mycket nya fina människor! Även om det varit mycket plugg har jag varit extremt glad de här 3 månaderna. Har känt mig lycklig! Och konstigt nog har det inte varit jobbigt att gå upp på morgonen för att ta sig till skolan.
Hur jag har mått har också synts i bloggen. Inte bloggat överdrivet mycket vilket är ett gott tecken då jag haft massa annat roligt att göra! ♥
 
 
Sista veckan på sommarlovet tillbringades i stugan i Borlänge
 
 
Sen började jag gymnasiet! Bilderna ovan är tagna från första dagen
 
 
Var med på min kompis Alvas komfirmation♥ saknar den tjejen!
 
 
Var och hälsade på 2 av våra kusiner
 
 
Firade Fridas 16års dag i efterskott
 
 
Var på kräftskiva hos kusinerna på mammas sida
 
 
Tog massa härliga bilder!
 
 
Köpte nya höstskor
 
 
Åkte ut till Anna och pappas landställe för sista gången iår
 
 
Var på resturangen koh pangang med familjen. Våran favorit rresturang och stället där jag och Olivia träffade My och Isa för första gången.
 
        
 
 
             
 
Var med mina nyfunna vänner på inspark med temat venice masquerade och sov hos Anna
 

 
Var med Julia på ett mysigt café i Gamla stan
 
 
Åkte till Linköping och firade min farbror som fyllde 40 och träffade alla kusinerna på pappas sida.
 
 
Prövade på UV-lack för första gången
 
 
 
Var ute på många fotopromenader
 
 
 
Firade Mys födelsedag på T.G.I Friday's
 
 
Var hos mormor och morfar och tog ännu fler höstbilder.
Sen åkte vi till Gran Canaria!!!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!