Hårfärg

 
 
 
Vill färga håret! Tröttnat på det jätteblonda som dessutom fått en utväxt, även om den inte är så tydlig. Vill ha en guldigare ton på håret, typ som bilderna ovan! Båda är tagna för ca 1,5 år sen då jag färgade brunt på vintern och sen blektes det av solen när jag åkte till Thailand. Så frågan är om jag kan hitta rätt färg. Vill inte ha brunt hår igen och ska inte utomlands på ett tag nu så lär inte bli solblekt...
Sen är det tyvärr så att jag har extremt tunnt hår så det skulle slita rätt mycket att färga, vill inte tona då det inte ger samma snygga resultat. Får tänka på det där, men blir iaf bäst att gå till frisören om jag ska färga.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!