1 dag kvar

 
... Tills vi åker!! Börjar faktiskt bli lite nervös, imorgon ska jag flyga, åka utomlands, träffa massa nytt folk och även vår värdfamilj vi ska bo hos under våra 3 veckor i Brighton. Kommer bli så kul!
 
Idag har jag solat lite på förmiddagen sen cykla jag hem, duscha, bytte om och åkte och köpte lite småsaker. Godis, solkräm, shampoo och tandkräm på matdax, sen hämta vi upp Julia svängde förbi pappa för att hämta kameraladdaren (viktigt, viktigt!) och en frida-tidning, för att sedan fortsätta mot stan där vi mötte upp Frida.
Köpte, lotion, showergel, balsam och mascara och sen fyndade jag en bikini överdel inne på Twilfit. Endast 20kr!!
Sen kom Stina och vi gick och fika på espresso house. Tog favoriten, en frapino cream med chokladsmak ^^.
 
 
 
 
Dagens fynd: Bikiniöverdel från Twilfit, endast 20kr (har kostat 299kr) ^^

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!