Mat och synundersökning

 
Dagens lunch: Potatissallad, kyckling, majs, tomater, gurka och salad. :)
 
Hejsan! Efter jobbet idag cyklade jag hem till mamma för att hämta passet och sen vidare till dalenstrafikskola för att göra en syn undersökning. Det gick bra och nu är jag godkänd! Allt som ska skickas in är inskickat och nu ska jag bara vänta på svar innan jag får börja övningsköra! Om ca 1-2 veckor :D.
 
På vägen hem fynda jag en ostfralla, älskar sånna och 1 kr var den helt klart värd, och lite naturgodis. Hade blivit mer om det inte varit så fruktansvärt dyyyyyrt!
Nu ska jag byta kläder och sen ska jag till grönan. The script ikväll!!! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!