chasing summer

 
 
 
Funkade helt okej med vindruvor som morot till pluggandet, bara det att jag åt upp typ alla druvor innan jag ens börjat. Jaja, lyckades skriva en A4 iallafall, så är nöjd. 
 
Annars har jag kollat klart på säsong 1 av Once upon a time, kollat top model och lagat mat. Blev nudelsoppa med köttbullemacka. Måste säga det att allt blir godare att äta på macka - iallafall köttbullar. Nu ska jag lägga mig tidigt och imorgon är det ÄNTLIGEN fredag! Hahah även om vi bara hade 4 skoldagar och det precis var lov är det alltid skönt med helg. Är dessutom prisutdelning för framtidsstäderna imorgon så är extra taggad och sen slutar jag strax efter 12. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!