We'll do whatever just to stay alive

 
Lyckades ta mig ut på en löparrunda tillsist! Tänkte först att det var skönare att stanna hemma och kolla film, så kollade på The secret life of Walt Mitty (Som var bättre än vad jag hade trott) och åt mat, men träningsmotivationen kom tillbaka när jag insåg hur många grymma träningslåtar jag har på min spotify lista!
 
Nu på kvällen har jag kollat på top model och sen på börjat på en ny serie - once upon a time. Bara sett 2 avsnitt men verkar vara en superbra serie. Måste ju ha något att kolla på när PLL och the Vampire diaries har uppehåll (inte helt hundra på TVD). Jaja, nu ska jag sova. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!