jullov!

 
 
Äntligen har jag fått jullov på riktigt! Hade avslutning imorse 8:30 och fick lyssna på sångframträdande och jultal i aulan och sen gå till vårt klassrum och få sl kort, lussebullar, choklad, julmust och polkastänger ^^. 
 
Var bara i skolan i 1 timme sen åkte jag och Anna till täby centrum för att leta julklappar. Gick runt i köpcentrumet i 3-4 timmar men lyckades tillsist hitta de sista julklapparna och även 2 saker till mig själv hehe. Inte det smartaste att köpa saker till sig själv vid jul då man ändå får massa nytt, men båda sakerna var på rea så var tvungen. Hann även med en fika på honey comb innan Anna gick till sitt jobb och jag åkte in till stan och lämnade tillbaka 2 blusar jag fick i helgen.
 
Var hem och lämnade lite saker och nu sitter jag på tunnelbanan tillbaka in mot stan för att träna med Julia. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!