Skulle helst slippa redovisningen


Två bilder till från Avicii då var jag på 100x bättre humör än vad jag är nu. Den ena är från Julias blogg
 
Alltså hatar att prata inför folk på redovisningar och liknande. Blir asnervös och tycker det bara är jobbigt. Brukar läsa texten jag skrivit rakt upp och ned för att jag är rädd för att tappa bort mig och även då darrar rösten av nervositet, även fast jag vet exakt vad jag ska säga. 
 
Imorgon ska jag hålla en redovisning på engelska om usa:s sydstater. Har lätt för att skriva på engelska, men att prata fritt är assvårt. Hade liksom varit tillräckligt jobbigt att göra presentationen på svenska! Dessutom vill vår engelskalärare att vi ska prata utan att ha ett papper framför sig, det enda som är tillåtet är att ha en powerpoint = jag är rätt så körd. Är så otagg man kan bli men känner mest att jag vill att det ska vara över och att jag bara ska få godkänt (helst C eller högre men känns inte så troligt i nuläget...)
Dröm sött!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!