I just can't get you out of my mind

 
Sitter just nu och lyssnar på min gamla spotifylista. Är så glad att jag gick in på den för hade typ glömt bort alla grymma låtar som ligger på den. Börjar nästan känna mig trött i halsen för att jag har sjungit med så mycket, hahah. Nu ska jag byta om från mina mjukisbyxor till något snyggare för att dra ner på stan och käka middag. Pappa fyllde år i MAJ och vi ska fira honom nu, hahah är något sent men bättre det än att det aldrig blir av. Har bokat bord på Mongolia som är supermysigt så blir nog kul. Hoppas ni också får en bra kväll. Puss
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!