Fler dagar som denna tack

 
Efter träningen imorse åkte jag till skolan för att ha designlektion. Så skönt att bara gå 12.15- 14:40 idag då 2 av 3 lektioner var inställda. Skulle man gärna vilja ha oftare! När vi slutat åkte jag och Anna in till stan och köpte ett par skor till mig som jag kollade på förra veckan och tittade på present till Johanna som har 18års fest på lördag ^^. Blev såklart en fika på Espresso house och satt och snackade om Studentskivan som vi måste börja planera nu om det ska bli någon när vi går ut nästa år. Hoppas ni haft en bra dag, puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!