Coctailparty

   
 
   
 
 
Bild på de fina födelsedagsbarnen lånad av Nathalie
 
Igår efter skolan mötte jag upp Julia i stan och åkte och fixade presenter och fikade på Espresso House. Sen mötte vi upp Frida och åkte hem till Julia för att göra oss i ordning för att gå på 18årsfest.
 
Var mina barndomsvänner Nathalie och Elin som fyllt år och hade temat Sex and the city/coctailparty. Så passade på att ha min blåa klänning jag köpte i Thailand. Var hur kul som helst att få träffa alla jag inte sett på aslänge och de hade fixat asbra med ballonger, plockmat och minicupcakes ^^. Väldigt mysigt att det bara var tjejer också. Nu är jag ännu mer taggad på nästa helg!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!