En dag på landet

 
 
Hej på er! Spenderade min gårdag på jobbet från 11 till 20 och sen var det snabbt hem och äta pizza för att sen åka med familjen till landet på Gräddö. Kände knappt igen mig här nu när vi gjort om hela undervåningen, skaffat nytt kök, målat och gjort en balkong. Är verkligen hur fint som helst, måste visa er med kamerabilder när jag kommer hem. 
 
Idag har vi firat Isa som fyllde 15 förra veckan med tårta och presenter. Annars har jag hunnit träna och kollat på film. Riktigt mysigt att sitta och kolla på disneyfilm när det inte är så varmt ute.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!