All we need is somebody to lean on

 
Tänkte gå och lägga mig i sängen redan nu för är så sjukt trött och har vart det hela dagen. Blir att gå upp lika tidigt imorgon också för att skriva nationellt prov i engelska så skadar inte att vara utvilad tills dess så jag kan prestera på topp. Engelska är mitt sämsta ämne så är lite smått nervös för hur det ska gå.. Har bara 100minuter på att skriva en text och måste skriva för hand, vilket suger. Brukar alltid vilja skriva om mina meningar och flytta runt stycken vilket blir svårt när man inte skriver på datorn och har kort om tid. Håller tummarna för att det ska gå bra iallafall! Önska mig lycka till♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!