Snart ett halvår tillbaka

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Längtar tillbaka så när jag ser dessa bilder från Thailand jullovet 2014-2015, vill ha ledighet, värme och resa!
 
Heej på er! Inte fotat eller haft nån energi att lägga på bloggen på sistone och tycker det är jättetråkigt.. Men är svårt när jag är sjuk och lägger all energi jag har på att plugga. Allt ska verkligen bli klart samtidigt så får lite stress på skolan just nu. Idag tog jag mig till skolan iallafall för att göra förberedelser till matte muntliga nationella och för att ha religionsprov. Så skönt att få det provet gjort nu! Sen åkte jag hem och vila mitt huvud och hals som inte vill sluta göra ont. Ikväll blir det matteplugg till nationella imorgon. Känner mig stensäker på vissa saker, medans andra minns jag inte ens att vi har gått igenom.. Men ska nog gå bra ändå. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!