Födelsedagsfirande och äggjakt

 
 
 
 
 
Var riktigt skönt att komma hem igår och bara ta det lugnt på kvällen efter kryssningen. Pappa var o spela poker med jobbet, så vi tjejer i familjen gjorde hemmagjord pizza och hade fredagsmys framför Sex and the city. Anton kom senare på kvällen och höll oss sällskap, sen somna jag som en stock direkt efter filmen. Vaknade upp 12 timmar senare och gick upp och fixade frukost och kollade på the Walking Dead innan Anton drog hem och jag gick ut och sprang. Gick förvånandsvärt bra att springa ute trotts att jag inte gjort det sen i höstas? och knappt nånting inne på gymmet heller. Så känner mig stolt att jag klarade hela min standardrunda runt Skogskyrkogården efter uppehållet.
 
Sen på eftermiddagen har vi firat min bonusmamma Anna som fyllde 46 i veckan med choklad och lime-tårta och lite presenter. Efter det blev det äggjakt här hemma då vi inte hunnit fira nån påsk med pappa. Perfekt med presentkort på H&M och Espressohouse så man kan köpa nödvändiga saker och fika nu när det är vår! Är rätt trött på godis efter det här lovet, men det går väl ner ändå ikväll. Det är ju ändå lördag ^^

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!