sista dagen på sista lovet

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sista dagen på sista lovet är nu, sorgligt nog, snart slut. Men har iallafall tagit vara på dagen och haft fullt upp. Imorse var jag och Anna och åt frukost på Elite marina tower i nacka som var en av mina presenter till henne. Fick tips om det av Olivia som vart där med sin kompis och de hade verkligen allt man kunde tänka sig på frukostbordet. Älskar att det fanns belgiska våfflor, chia gröt, mango yoghurt och croissanter som man kunde ha nutella och jordnötssmör på ^^
 
Sen åkte vi vidare till kth för att gå på öppet hus och prata med elever från de olika linjerna. Är så kluven mellan mina 4 alternativ jag tänkt välja och vet inte om det här gjorde saken lättare eller svårare.. sen åkte jag hem och packade ihop träningskläder och åkte sen vidare till mamma för att hämta ut ett paket med min studentmössa som äntligen har kommit! Sjukt att det är mindre än 2 månader kvar tills jag springer ut! Sen åkte jag till Anton och vi drog och tränade på hans gym där jag har fått en gratis provvecka. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!