Tisdagsuppdatering och Gran Canaria bilder

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Heej! Att det redan är tisdag kväll? Känns som helgen inklusive måndagen och idag bara sprang iväg! Har dock gjort lite vettiga saker som att städa, storhandla och jobba så är väl tur det. Idag var jag och tränade efter mina lektioner också. Har planerat in massa träningspass nu de kommande dagarna så jag kommer igång med träningen ordentligt och får lite rutin. Är svårt att ha diciplin när man inte ägt en gymkort det senaste halvåret och dessutom kommer till ett nytt gym där jag inte vet vilka gruppass, maskiner och träningstider som är bäst..
 
Försöker cykla också för att få in lite vardagsmotion, men har varit väldigt halt på vägarna till och från det senaste dagarna så har varit lite läskigt. Hoppas vi får lite mer snö snart istället för is och regn bara! Värdelöst för mig att åka buss till universitetet då man måste åka via stan och det tar en halvtimme när jag kan promenera på 20 minuter och cykla på under 10 min. Hade dock varit skönt att bo på 5 mins gångavstånd och ha bättre bussförbindelse till stan. Men samtidigt känns det jobbigt att flytta nu när jag typ precis kommit iordning här hemma. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!