Turist för en dag

 
 
 
 
 
 
      
 
 
 
 
 
Startade mitt jullov på bästa sätt genom att ha en mysdag på stan med massa god mat. Började med att jag och Olivia åkte in till söder för att fika/äta frukost på ett café hon ska provjobba på nu i januari. Robin Delselius heter det och det ska även öppna i Enskede precis där vi bor. Var iallafall hur mysigt som helst och dom hade väldigt mycket gott. Lyxigt att få lite egentid med syster innan hon behövde gå till skolan. Efter att jag hade följt med henne in och sagt hejdå så var tanken att jag skulle möta upp Fredrik. Tog dock ett tag för honom att komma in till stan så jag strosade runt, kollade i butiker, fotade lite och kände mig som en äkta turist. Var rätt skönt att få lite egentid och inte stressa.
 
Sen mötte jag upp fredrik och vi kollade massa inredningsbutiker för att leta inspiration till vår nya lägenhet. Köpte massa stjärnskålar, tre mindre vita från Granit och en större i glas från Zara home som kommer bli så snygga hemma hos oss♥ Såg även en superfin puff, en marmorbricka, ett överkast och ett duschdrapperi jag är sugen på att köpa, men hade aldrig gått ner i resväskan så får ta och beställa hem det istället.
 
Efter det åkte vi hem till mamma en stund och tog det lugnt och gjorde oss iordning för att åka in till stan igen och äta middag. Hade bokat bord på Boqueria i Mood gallerian för att fira att vi nu var lediga. Beställde in massa chark och sen även friterade pulled pork bollar och en kyckling faita. Himelskt gott altihopa. Var helt proppat med folk och hög volym, men annars väldigt mysigt. Somnade direkt när vi kom hem, mätta och trötta♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!