Helgen i bilder - Andra advent

 
 
 
Var hemma sjuk för 5e dagen denna vecka med min hosta som inte ville avta. Men lyckades ta mig ut och kolla lite julklappar på eftermiddagen och sen när Fredrik kom hem från jobbet så beställde vi hem mat och lämnade inte soffan på hela kvällen.
 
 
 
Tog en lugn hemmadag på lördagen och Fredrik var iväg en stund och hjälpte en kompis flytta. På kvällen tog vi en promenad till en Libanesisk restaurang.
 
 
 
 
Mitt jobb hade bjudit in alla som ville att se förhandsvisning av Frost 2 två veckor innan Sverige premiären, så jag tog med mig Fredrik till Rigoletto på söndagen. Det bjöds på massa popcorn och godis och filmen var faktiskt väldigt bra.
 
 
 
 
Efteråt blev det lunch på Joe & the Juice
 
       
 
 
Hade sen lite tid att döda så strosade runt på stan och kollade på böcker, tv-arm, samt den fina juldekorationerna i Sturegallerian.
 
 
 
Köpte en bok med Stockholms bästa restauranger, barer och caféer. Tanken är att vi ska testa så många som möjligt och betygsätta vad vi tycker om ställena i boken.
 
 
Sen åkte vi ut till gamla djurgårdstaden för att hälsa på Fredriks kusin och blev bjudna på adventsfika
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!