Bilder från helgen

          
 
 
          
 
 
 
 
 
          
 
Hej på er! Hoppas att ni haft en lika bra helg som mig. Fredrik kom hit i fredags kväll och har varit så mysigt att få spendera helgen med honom. Han hade önskat tapas som fredagsmat så hade köpt massa gott som vi åt framför tvn. På lördagen vaknade vi upp rekordsent vid kl 12 och var riktigt utvilade efter 11h sömn. Åt en god frukost hemma i lägenheten innan vi tog bussen för att åka till stan. Kollade på skor till min kärlek och jag lämnade tillbaka en tröja som inte kändes 100%. Blev en liten fika/lätt lunch på Friends också innan vi åkte hem igen. Sen på kvällen hade vi bokat bord på en restaurang vi aldrig testat förut. Var min julklapp till Fredrik att vi skulle ut och äta och då valde han Cook's Krog. Blev verkligen inte besvikna på maten, beställde in varsin löjromstallrik till förrätt och jag tog fisk med pumpa till huvudrätt och allt var supergott♥ Avslutade kvällen med en film och popcorn i soffan.
Idag söndag hann vi ut på en liten promenad efter frukosten innan Fredrik var tvungen att packa ihop sina saker och åka till flygplatsen. Tar ju några timmar att åka från Luleå till Gävle så blir extra kort tid tillsammans på söndagar tyvärr. Tiden går alltid alldeles för snabbt :(

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!