Frukostbuffé

 
 
 
 
 
 
 
Hej på er! Länge sen jag gjorde ett inlägg med bilder tagna inom de närmsta 24 timmarna, men tro det eller ej så är dessa från gårdagen. När Olivia fyllde 19 fick hon i present av mig att jag skulle bjuda på brunch någon dag och igår blev det äntligen av. Vi var och åt frukost på hotellet At Six och måste vara den bästa frukostbuffén jag testat med massa god och fräsch mat. Älskar att det finns ett så stort utbud av frukt och sen får man varm dryck levererat till bordet.
Var väldigt mysigt att få spendera tid med syster som snart tar studenten. Helt galet hur tiden kan gå så fort. Sen kommer hon resa massor i sommar och jag praktisera så vet inte hur mycket vi hinner ses de närmsta veckorna framöver.
 
Känns väldigt skönt att ha tredje året avklarat och att ”sommarlovet” börjat nu. Lämnade in sista uppgiften förra fredagen och sen försökte jag packa ner alla saker i lägenheten och göra klart inför flytten i juli. Lite konstigt att se möblerna säljas och vemodigt att lämna lägenheten jag och Fredrik trivts så bra i, men är så taggad på att flytta in i våran nya lägenhet på Södermalm!  Den 26 juli får vi nycklarna och ska köra alla möblerna från Luleå till Stockholm. Men tänkte låna nycklarna nu i förväg och mäta lite någon dag inom de närmsta veckorna så tänkte ta lite bilder då! Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!