Sol, lägenhet och såklart massa matbilder

 
           
 
Hej på er! Hoppas allt är bra med er. För mig känns det som dagarna går i raketfart. Har blivit mycket häng i Hässelby de dagar jag inte jobbat där vi solat på altanen och grillat en massa. Så härligt att bara njuta av det fina vädret och ta det lugnt när man är ledig.
 
 
             
 
För 2 helger sen var jag och Fredrik och kollade på vår lägenhet igen. Passade på att mäta lite och klura på hur vi ska möblera. Så galet att vi ska bo där om bara 1 månad! Kändes väldigt kul att se våra namn på dörren och brevlådan.
 
 
             
 
Sen har jag ju såklart jobbat en massa. Började min 7 månaders praktik på byggentreprenaden In3prenör för lite mer än 2 veckor sen. Sitter för tillfället på huvudkontoret i Solna och har hittills mest fått göra administrativa saker så som att mängda material, göra tidsplan och fixa med ett nytt digitaltfältverktyg de ska ta fram. Även hängt med på möten och varit ute och kollat på flera byggen. Är mycket att ta in i början, men kul o testa på massa olika saker och göra något relaterat till min utbildning.
 
             
 
En fredag satt jag själv på kontoret så då fick jag ta halvdag och gå hem vid ett så var lyx. Passade på att träffa My och sola ute i det fina vädret.
 
             
 
Sen på lördag morgon kom Fredrik till Stockholm och vi började med att äta frukost/lunch på Reload. Sen blev det fönstershopping för att leta inspiration till lägenheten. Kollade nån ny prylbutik i stan och Zara Home och HM Home innan vi åkte till Barkarby och Ikea. Den grå djupa sammets soffan hade varit riktigt snygg hos oss!
 
             
 
             
 
Har också hunnit äta pasta på Vapiano med Fredrik och tårta i Julias trädgård med henne, Bella och Johanna ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!