På spa i Piteå, redovisningar och kompishäng

Efter över 2 veckor i Stockholm var det dax att åka tillbaka till Luleå för att plugga in i det sista inför inlämningar och redovisningar. Men hann såklart med massa annat kul också. Gick ut en kväll på Clarions takbar, har haft tacokväll och tagit promenader. Sen var vi 6 stycken från klassen som åkte till Piteå för att spendera en söndag på hotell Kust. Hade köpt ett paket där vi först fick äta god hotellfrukost och sen gå vara i deras spa i 3h. Skönt avbrott från allt Caddande och uppgiftsskrivande. Hade sen redovisningar och kursslut tisdag 20 oktober där vi i ena kursen fick vara på plats i Vetenskapenshus och presentera våra innovativa uppfinningar som ska hjälpa byggbranchen som vi hade jobbat fram under 2 månader. Redovisningen var upplagd så som Shark tank med inflytande branchpersoner som jury. Min grupp hade skapat ett system med app för säker hantering av verktyg, men tog tyvärr inte hem priset. Sen på kvällen när även andra kursen var redovisad på zoom så hade vi bokat bord på Pinchos för att fira in ledigheten :D
 
 
 
           
 
Kom hem till Luleå och möttes av en hemlig festinbjudan i brevlådan för Halloween
 
            
 
           
 
Blev en spontan utgång med Martin Felicia och Matilda på Clarion på fredagen som slutade på Max
 
 
 
 
Den goda hotellfrukosten på KUST innan Ellen, Sofia, Alice, Johanna, Linnea L och jag spenderade resten av dagen på deras spa
 
             
 
Fanns 2 utomhuspooler, ett 10 gradigt iskar, japanskt bad, fotbad, olika launch areas, regndusch och 3 olika bastus som vi varvade mellan.
 
 
 
            
 
 
 
           
 
 
 
Blev sen lunch och sen plugg när jag kom hem
 
            
 
 
Vaknade upp till snö på Söndagen och passade på att ta en promenad och plugga lite till
 
 
            
 
Taco middag hemma hos Johanna och Alice
 
 
 
            
 
Redovisning av innovationer i Vetenskapens hus // Våra ihopsatta markplaner i Arkitektur Utvecklingskursen
 
 
Var 11 stycken som firade på Pinchos efter alla redovisningar var klara, sen fortsatte 4 av oss hem till Matilda för att spela sällskapsspel
 
 
             
 
 
           
 
Hade bokat ett eftermiddagsflyg till Stockholm på onsdagen så på förmiddagen blev det att städa och packa väskan som jag tog med mig till stan. Kollade lite butiker och sen lunchade jag med Sofia, Martin, Ebba och Matilda på ett asiatiskt ställe. Hann även ta en fika på Espresso house innan jag satte mig på flyget mot 10 lediga dagar i Stockholm
 
             
 
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!