Sen alla hjärtansdag och Stockholmshelg

        
 
Hej på er! I fredags åkte jag hem till Stockholm efter 3 långa veckort ifrån Fredrik. Alltid så skönt att få komma hem till lägenheten och längtade efter att se nya matgruppen som vi fått hem. Passade på att stanna till på HM home och Åhlens city samt en blombutik för att köpa med mig nya runda tallriksunderlägg, en vas och fina viderungskvistar.
 
        
 
        
 
Tyckte det blev så snyggt allt tillsammans så är väldigt nöjd med den nya hörnan i vardagsrummet. Nu saknas bara en tavla på väggen bakom. När Fredrik kom hem från jobbet så lagade vi Oxfilépasta med tryffel tillsammans som blev supergod.
 
 
 
Fick en juice maskin av Fredriks föräldrar som vi har testat i helgen. Gjort bland annat äpple-päron-citron-ingefära juice, sen morot-äpple-grape-ingefära juice och grön juice med grönkål-lime-celleri-gurka-äpple-ingefära. Gjorde även scones till frukost på lördagen.
 
         
 
         
 
Efter frukosten var vi på en lång promenad till mariatorget och fortsatte längs vattnet med stopp för salladslunch på Tony's.
 
         
 
         
 
         
 
 
Var hemma och planerade in en resa till Göteborg i början av sommaren.
 
          
 
På kvällen hade Fredrik valt restaurang och bokat bord på Glashuset vid Strandvägen för att fira en sen alla hjärtans dag tillsammans. Tog en god ostbricka att dela på till förrätt och sen fisk med rotselleri till huvudrätt.
 
 
 
 
 
På söndagen var jag och Fredrik ute på en promenad i det otroligt blåsiga vädret och sen mötte jag upp Anna för lite second hand shopping här på söder. Hann med 4 olika butiker och sen köpte vi med oss bullar som vi fikade på hemma hos mig.
 
          
 
 
          
 
På eftermiddagen blev jag och Fredrik bjudna på god middag hemma hos mamma och sen åkte vi en sväng till Mio och kollade möbler. Tyvärr hade de inte fått in trädgårdsstolar som vi spanat in i katalogen så blev inga köp.
 
Sen på måndagen var det dax att åka tillbaka till Luleå för en ny pluggvecka.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!