Dagarna innan jul

Hej här kommer en liten sammanfattning av mina dagar innan julen och ledigheten började.
 
 
 
Var och åt julbords lunch med jobbet på Långbro Värdshus
 
        
 
 
 
 Fikat hos Olivia en eftermiddag efter jobbet och testade deras goda varm choklad
 
         
 
 
Promenerat i regnet med Fredrik och upptäkt nya områden på söder
 
 
 
Minijul hos mamma med massa god julmat och sällskapsspel
 
 
Julfikat hos Fredriks föräldrar i Hässelby den 3e advent
 
 
 
Jobbat på som vanligt och nu börjar det hända saker inne i hallbyggnaden. De flesta innerväggarna är på plats och nästan hela utsidan är klar.
 
 
Var och bowlade med Fredriks kompisar på Mariatorget
 
          
 
 
Sen gick vi till en grekisk restaurang för att äta middag. Jag hade bokat bord med Olivia, Isa och My senare på en annan restaurang så drack bubbel och åt förrätt först med bowlinggänget innan jag mötte upp dem för pizza på Primo Ciao Ciao.
 
          
 
 
 
         
 
Julklappsjakt på stan och även spanat på inredning. Första prio är att hitta en ny matta till vardagsrummet! Men är så svårt att bestämma sig..
 
 
 Varit och fikat med Bella, Johanna, Julia och Melinda
 
 
Promenerat vid slussen och gamla stan
 
 
 
Sen den 23e så jobbade jag min sista dag för 2019 och började därefter den efterlängtade julledigheten. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!