Back in Luleå

 
Hej på er! Efter nästan 3 månader ledigt från skolan så var jag riktigt taggad över att börja mitt sista år på universitetet. Hade inte varit i Luleå sen april så kändes konstigt att vara tillbaka och extra konstigt att det inte var någon snö som när jag lämnade det. Flög dit en söndag förmiddag så hade hela dagen på mig att komma iordning, packa upp väskan och gå och handla mat. Blev sen en lugn skolstart med zoomföreläsningar så hade ganska mycket tid över till att vara ute i skogen, laga mat, träffa kompisar och träna.
 
        
 
Hittade massor med blåbär ute i skogen som jag plockade
 
 
Lagade matlådor
 
 
Vi hade platsbesök på det område vi skulle jobba med i ena kursen så vi sen skulle kunna göra en platsanalysta och ta fram ett förslag på ett nytt centrum
 
         
 
Geosektionen anordnade grillkväll och bjöd på gratis hamburgare
 
 
 
 
 
Hade ett labbpass i industriellt byggande där vi fick spela LEAN-spel och försöka effektivisera flöden mellan olika stationer i en fabrik. Väldigt kul då det gick ut på att bygga med legobitar som symboliserade våra produkter.
 
 
 
Ebba fyllde år och bjöd på fika hemma hos henne
 
 
 
 
Gjorde blåbärspaj på hälften av bären jag plockade
 
         
 
På fredagen slutade vi efter lunch och Sofia fyllde år så var ett gäng som åkte till stan för att äta lunch på Waldorf. Sen på kvällen firade vi ytterligare med en kräftskiva. Jag som inte gillar kräftor hade istället med mig räkor.
 
 
         
 
 
         
 
På lördagen kände jag mig inte alls så bakis och trött efter festen som jag trott så var ute i skogen på långpromenad och plockade mer blåbär
 
         
 
Bästa med att ha föreläsningar på datorn är att man kan städa och laga frukost samtidigt som man lyssnar. Passade på att gå ut och springa efter lektionen när det var fint väder och vi fick långlunch.
 
 
 
 
Sofia har börjat jobba på gymmet vid skolan så var och hälsade på henne och när hon slutat gick vi hem till Linnea för att fika och umgås♥
 
 
 
Var till frisören för första gången på över ett år och klippte av alla slitna toppar
 
 
         
 
Tacokväll hemma hos Matilda med flera från klassen
 
 
 
På kvällen prövade jag klänningar och packade inför att åka hem till Stockholm och gå på bröllop. Blev dock inte klänningen på bilden då den kändes lite väl sommrig att ha i mitten av september..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!